Als u over iets ontevreden bent of als u van mening bent dat er in uw geval fouten zijn gemaakt, vernemen wij dat graag van u. Wij zullen dit altijd proberen op te lossen en waar nodig onze werkwijze hierop aanpassen. Wij stellen het zeer op prijs als u ons hierover informeert.
Bespreek uw klacht eerst.
Mocht u onverhoopt ergens niet tevreden over zijn, dan horen we dat graag van u. Bespreek uw ontevredenheid liefst in een persoonlijk gesprek met uw instructeur. Meestal is er gewoon een simpele oplossing en die bieden wij u graag!
Officiële klacht indienen.
Heeft een persoonlijk gesprek niet tot het gewenste resultaat geleid? Bent u nog steeds ontevreden? Dan kunt u de klacht sturen naar: klacht@demzu.nl.
Zodra wij over deze gegevens beschikken gaan wij met uw klacht aan de slag en houden we u op de hoogte over de voortgang van de afwikkeling.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen drie dagen een schriftelijke ontvangstbevestiging.